Swäg

Alla inlägg under maj 2013

Av steffu - 19 maj 2013 10:09

Hej allihop..Jo idag blir det målnigt och lite sol    

Nejdå..Men ASSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FY,USCH,J*VLA,SK*T,RUM*A,F*S DANMARK!

ASSÅ OM INTE DANMARK SKULLE VARIT MED SKULLE ROBIN ABSOLUT VINNA!

OCH OM ALLA LÄNDER FAKTISKT TVÄTTAT ÖRONEN FÖR EN GÅNG SKULL!!!!!!!!!

BARA FÖR ATT VI SVERIGE ÄR BÄST OCH VANN FÖRRA ÅRET BEHÖVER VÄLL INTE

ALLA ANDRA LÄNDER VARA SÅ AVENSJUKA ATT DEM INTE ENS GER HAN EN TOLVA!

HAN ÄR JU FANTASTISK! LYSSNA BARA PÅ DEN SUPEEER BRAIGA LÅTEN HAN HAR!

AH NU ÅNGRAR NI VÄLL..ELLER!! USCH VAD SUR JAG BLIR! OCH ATT DEM RÖSTA

PÅ GREKLAND JÄTTE MYCKET SOM SJÖNG OM NÅGOT JÄTTE OINTRESSANT!

HAN ÄR JU BÄSSSST ♥ GILLADE HONOM INTE SÅ MYCKET I IDOL MEN NU...

NUUUUU SÅ ÄR DET PRESIC TVÄRT OM HEEEJA ROBIN! VAR MED I MELLO

EN GÅNG TILL SÅ SKA JAG RÖSTA SOM EN GALNING!!!!!....Eller juste..

vi får inte rösta på vårt land MEN VEM BRYR SIGGGGG! USCH PÅ LILLA PLUTT

TJEJEN OCH HEJA ROBIN BOBBIN!!!!!♥

//STEFFU♥


Av steffu - 13 maj 2013 19:29

Tjao :D

Det var ett tag sen jag blogga och ja, jag vet att jag gjorde

ett schema om hur jag skulle blogga och att det inte alls vart

så. Men det beror helt enkelt på att jag är för lat för att ha

en blogg c:

Jag ska FÖRSÖKA att börja mer men vi får se om det går.

Jo men jag har fått lite frågor som jag tänkte svara på :)


1. Gillar du fisk?


Svar: Ja det gör jag väl, men det beror på vilken :D


2. Har du någon gång smakat på bajs?


Svar: Asså det var en liten ovanlig fråga,

men naaaj det tror jag nog inte c:


3. Har du något roligt minne sen dagis?


Svar: Ja det kanske jag har...Jo en sak!

Shhh om detta nu men jag skulle precis

gå på toa för jag var VERKLIGEN kissnödig..

Men preeecis när jag skulle sätta mig kom det.

.____________.

Ja, och jag började ropa

- fjöken,fjöken
jag har kissat på mig!

Men ingen kom

- FJÖÖÖKEN!!!!!

Men när ingen kom och jag hade ropat

jätte länge fick jag gå ut till fröken som

satt i en ring med alla mina kompisar..

Så ja det var lite pinsamt när alla började fnissa..



4. Snarkar du?


Svar: Alltså som mamma säger gör jag inte det :3


5. Pruttar du ofta?


Svar: Hhahaha nja enligt min bästis gör jag inte det

men det blir väl då och då xDDDD


6. Har du haft hål i tänderna?


Svar: Nej inte än sålänge..


7. Har du något husdjur?


Svar: Ja jag har fiskar (Vet inte hur många)

och en egen hamster som heter Ruffs ♥

När jag sa egen menar jag att pappa typ alltid

sköter om fiskarna så det är typ hans

kan man säga xD För själv

tycker jag att dem är skit tråkiga .__.'


8. Vad har du för vårskor?


Svar: Ja, just nu har jag ett par du basketskor haha eller

vad det nu kallas..Eller ja det är ju som converse utan märket :'D

sen har jag ett par helt vanliga vita..Och sen ett par vita converse :)


9. Har du några syskon?


Svar: Ja, jag har en syster som heter Amanda, en bror som heter Markus

och en till bror som heter Robert :)

Robert: 24 år  Markus: 27 år  Amanda: 20 år D:

Så ja jag är ganska ensam här hemma xD För alla har ju flyttat hemifrån..

Dessutom har Robert flyttat till Örebro :)


10. Hur många är ni i din klass?


Svar: Vi är 27st. 14 tjejer och 13 killar :)

(Tror jag D:)



Jaja det var allt! ♥

Imorgon när jag kommer hem efter skolan lovar jag att

sätta ut bilder på skorna :)

Ps. Fråga gärna massa frågor ;)

Då blir det säkert fler frågestunder :)


// Steffu ♥


Presentation


Hej, råka du komma fel? Nej du kom rätt!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

body, a:hover {cursor: url(http://cur.cursors

Cute Pink Kaoani
Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards